تحدث الفنان المصري محمد إمام عن آخر تطورات الحالة الصحية لوالده، الفنان القدير عادل إمام، وإمكانية عودته الى الشاشة بعد فترة من الغياب.
وقال محمد على هامش العرض الخاص لفيلمه “صقر وكناريا” في الرياض: “إن شاء الله هو بس تقلان على الناس شوية، هو متحمس بس يلاقي حاجة تشجعه، لأن الزعيم عمل اللي ماحدش عمله، فلازم تبقى حاجة قوية”.
وتابع: “الزعيم زي الفل الحمد لله، هو بيقرأ التعليقات وما شاء الله عليه ترند، لسة كنت برغي معاه قريب وقولتله أنت عارف أنك زي نابليون وغاندي، وزي هتلر قالي لأ بلاش هتلر، أبويا أحلى حاجة جت في تاريخ مصر”.













